Leveringen in België :
We verwerken uw bestelling onmiddellijk na ontvangst van uw betaling.
Mogelijke wijzigingen resulteren in een vertraging van de levering, evenals extra kosten.
De bevestiging van de geschatte leveringsdatum wordt per e-mail verzonden na ontvangst van uw betaling.
Indien de aangeven geschate leveringsdatum niet kan gerespecteerd worden is NomaCool hiervoor niet verantwoordelijk.
Leveringen gebeuren tussen 9.00 en 17.00 uur, van maandag tot vrijdag (met uitzondering van feestdagen).

Onze eigen bezorgservice levert met een vrachtwagen uitgerust met een laadklep om eenvoudig lossen te garanderen.
De transporteur levert enkel op het trottoir, zonder installatie, op een pallet.
Voorzie voldoende toegang en hulp op de site.
De tarieven zijn voor adressen toegankelijk voor vrachtwagens en opleggers.

Om de goederen in ontvangst te nemen dient de klant aanwezig te zijn op het afgesproken tijdstip, op het opgegeven adres.
Indien de klant de levering weigert, te laat is, nalatig is met het verstrekken van informatie of instructies of nalaat medewerking te verlenen die noodzakelijk is voor het transport en/of lossen van de goederen, is NomaCool gerechtigd om bijkomende transport-, opslag- en reiskosten, alsook wachttijden te factureren.

Na ontvangst van de levering worden de goederen door de klant gecontroleerd in aanwezigheid van de chauffeur.
In geval van een incident wordt de schade op de vrachtbrief vermeld en neemt de klant binnen de 48 uur contact met NomaCool.
De goederen worden altijd verpakt in overeenstemming met de wijze van transport.

De klant voorziet alle middelen om het lossen van de grote apparatuur (locatie, personeel, heftruck...) te vergemakkelijken.
Voor leveringen van isolatiepanelen dient een heftruck ter plaatse zijn.

Zie ook onze algemene verkoopsvoorwaarden.

U heb niet gevonden wat u zocht? Vraag het ons!